Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

δημαρχος παρου

Μέχρι τα ξημερώματα της Τετάρτης (ώρα Ελλάδος) το πρώτο μέρος της κατάθεσης του Zάκερμπεργκ δεν είχε ολοκληρωθεί, με τον δισεκατομμυριούχο να συνεχίζει να δίνει εξηγήσεις για την ασφάλεια στο κοινωνικό δίκτυο, τη συνεργασία με την Cambridge Analytica αλλά και τις έρευνες που πραγματοποιούνται το τελευταίο διάστημα.


εχω συχνα ζαλαδες

Εμφανώς αγχωμένος και χλωμός, ο Μάρκ Ζάκερμπεργκ - που επέλεξε να φορέσει ένα μαύρο κουστούμι και όχι τα κοντομάνικα μπλουζάκια που συμπαθεί ιδιαιτέρως - ξεκίνησε με μια προσωπική απολογία του.


«Είναι δικό μου λάθος» είπε χαρακτηριστικά.


παλτό καμηλό γυναικείο

«Εγώ ξεκίνησα το Facebook, εγώ το διοικώ και εγώ είμαι υπεύθυνος για όλα όσα συμβαίνουν» τόνισε ο ίδιος, και παραδέχτηκε ότι το κοινωνικό δίκτυο δεν κατάφερε να προστατεύσει τους χρήστες και τα προσωπικά τους δεδομένα.


δημαρχος παρου

«Είναι πλέον εμφανές ότι δεν κάναμε αρκετά για να αποτρέψουμε το ενδεχόμενο τα εργαλεία αυτά να χρησιμοποιούνται και για κακούς σκοπούς» είπε ο Ζάκερμπεργκ, και συνέχισε: «Αυτό το σχόλιο αφορά στα fake news, στις ξένες παρεμβολές στις αμερικανικές εκλογές, στα λόγια μίσους αλλά και για στα προσωπικά δεδομένα».


Σε αντίστοιχες, άλλωστε, δηλώσεις είχε προχωρήσει και τις περασμένες ημέρες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου