Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

ποτε ακουγεται το μωρο

Βίκυ Σταμάτη: Σήμερα γιορτάζουμε εγώ και ο γιος μου (pics+vid)

Την απόφαση του δικαστηρίου για την αποφυλάκιση του Άκη Τσοχατζόπουλου σχολίασε η σύζυγός του Βίκυ Σταμάτη, στους δημοσιογράφους, φεύγοντας από το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.


«Ήταν οριακή η απόφαση. Γιορτάζουμε και εγώ και ο γιος μου σήμερα», δήλωσε η κυρία Σταμάτη ενώ σε ερώτηση για το πότε περιμένει να βγει ο Άκης Τσοχατζόπουλος απαντάει... χθες.


καιρος παρασκευη ηρακλειο



  • Τέλος το «Τατουάζ»: Αναβρασμός στον Alpha - Το SMS που τους «πάγωσε» (pics)


Την ίδια στιγμή σύμφωνα με τις δηλώσεις της, ο κ. Τσοχατζόπουλος είναι συγκρατημένος ενώ η κυρία Σταμάτη έπειτα από αλλεπάλληλες ερωτήσεις ανέφερε: «Αφήστε με να διαφυλάξω την προσωπική μου ζωή. Οι δικαστές επέλεξαν τη ζωή και όχι το θάνατο».

Τέλος, η σύζυγός του Άκη Τσοχατζόπουλου, επεσήμανε πως θεωρεί ότι ο κ. Τσοχατζόπουλος, θα βγει τις επόμενες ώρες και έφυγε από το νοσοκομείο με ταξί που την περίμενε.


ποτε ακουγεται το μωρο

αυτοκτονησε ρεθυμνο

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου